By: Φακίνος, Άρης, 1935-1998 [Συγγραφέας]

Τα παιδιά του Οδυσσέα.

Material type: TextTextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Publisher: Αθήνα: Καστανιώτης, 1990Edition: 2η & 4ηDescription: 237σISBN: 9600304076Subject(s): ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | Ελληνικό μυθιστόρημα
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Materials specified Status Date due Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Αμφιάλης
Κύρια Συλλογή 889.36 ΦΑΚ (Browse shelf (Opens below)) Available ΠΑ5213
Books Books Βιβλιοθήκη Αμφιάλης
Κύρια Συλλογή 889.36 ΦΑΚ (Browse shelf (Opens below)) Available ΒΚ9387

941. Τα χιτλερικά στρατεύματα εισβάλλουν στην Ελλάδα, οι βάρβαροι της κεντρικής Ευρώπης δε σταματούν στις Θερμοπύλες, περνούν από τους Δελφούς, υψώνουν τη σημαία με τον αγκυλωτό σταυρό στην Ακρόπολη της Αθήνας...

Η παγκόσμια σύρραξη συνεπαίρνει στη δίνη της μια Ελλάδα με άθικτη ιστορική μνήμη και συνείδηση - ο τρισχιλιόχρονος πολιτισμός της δεν έχει ακόμη αρχίσει να χάνει τις ρίζες του, τη συνοχή του. Αποχαμένοι κι ανήμποροι, σαν προϊστορικά ζώα που από κάποια σαδιστική ιδιοτροπία της φύσης έχουν μείνει ανεξέλικτα σε μια άκρη της γης, οι Έλληνες βλέπουν να γεννιούνται και να κυριαρχούν γύρω τους κόσμοι καινούριοι, απροσδόκητοι. Μέσα στα δεινά της Κατοχής, κι αργότερα του Εμφύλιου, μια συντροφιά παιδιών έρχεται σε σύγκρουση με τη "λογική" της βίας και του πολέμου, αντιστέκεται στην ισοπέδωση που επιβάλλουν οι νέοι καιροί αντιπαρατάσσοντάς τους τα πιο μεγάλα παραμύθια του τόπου, τους παμπάλαιους μύθους και θρύλους του. Τα παιδιά -κι ανάμεσά τους ο αφηγητής- γίνονται συνεργοί των αντρών ενός παράξενου "κομάντο" που έρχεται από τα βάθη της Ιστορίας, μιας δράκας πολεμιστών που καραδοκούν κρυμμένοι στην κούφια κοιλιά ενός πανάρχαιου ξύλινου αλόγου... Κάποιον απ' αυτούς τον λένε Διομήδη· έναν άλλον Μενέλαο. Συντηρητής τ' αλόγου είναι ο Θόας. Αρχηγός του "κομάντο" ο βασιλιάς ενός φτωχού κι άσημου νησιού, ο Οδυσσέας...

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer