Βιβλιοθήκη - Ηλεκτρονικός Κατάλογος

Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Αθλητισμός και μέσα μαζικής επικοινωνίας / επιμέλεια Λόρενς Βένερ ; εισαγωγή - επιμέλεια Στέλιος Παπαθανασόπουλος μετάφραση Κάτια Μεταξά.

Συντελεστής(ές): Wenner, Lawrence A. [Επιμελητής έκδοσης] | Παπαθανασόπουλος, Στέλιος [Συγγραφέας εισαγωγής κτλ., Επιμελητής έκδοσης] | Μεταξά, Κάτια [Μεταφραστής]
Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Original language: Αγγλικά Σειρά: Επικοινωνία και κοινωνίαΕκδότης: Αθήνα : Καστανιώτης, 2003Περιγραφή: 428, [18] σ. ; 24 εκISBN: 9600335842Θέμα(τα): Αθλήματα -- Κοινωνικές απόψεις | Μέσα μαζικής ενημέρωσης -- Κοινωνικές απόψεις | Μέσα μαζικής ενημέρωσης και αθλητισμόςΤαξινόμηση DDC: 302.22
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Βαθμολόγηση
    Μέσος όρος βαθμολόγησης: 0.0 (0 ψήφοι)
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Προσδιοριμένα υλικά Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Αμφιάλης Κύρια Συλλογή 302.22 ΑΘΛ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο ΠΑ8276

Τίτλος πρωτοτύπου: Media sport.

Βιβλιογραφία : σ. 387-423.

Ευρετήριο : σ. 425-428

Αθλητισμός και ΜΜΕ: Ευρώπη και Ελλάδα -- Πρόλογος / Στέλιος Παπαθανασοπουλος -- ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: Το γήπεδο της σύζευξης αθλητισμού και ΜΜΕ -- ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: Οι φορείς της σύζευξης αθλητισμού και ΜΜΕ -- ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: Τα κείμενα των αθλητικών ΜΜΕ -- ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ: τα ακροατήρια των αθλητικών ΜΜΕ -- Βιβλιογραφία -- Ευρετήριο ορών.

[. . .] Καθώς η Ελλάδα ζει στους ρυθμούς των Ολυμπιακών Αγώνων, το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, προσφέροντας μια κατανοητή και σφαιρική επισκόπηση και ανάλυση της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στον αθλητισμό και στα ΜΜΕ, καθώς και των επιδράσεων που ασκεί αυτή η σχέση στον πολιτισμό. Το συλλογικό αυτό βιβλίο είναι γραμμένο από ειδήμονες στον κόσμο του αθλητισμού, της μαζικής επικοινωνίας, της δημοσιογραφίας και των πολιτιστικών σπουδών. Μερικά από τα θέματα που καλύπτει είναι τα εξής: Το μάρκετινγκ και η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού. Η απεικόνιση των δύο φύλων στα ΜΜΕ και στον αθλητισμό. Ο εθνικισμός και η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού. Η βία, οι χούλιγκαν και οι εμπειρίες του κοινού. Ο ρόλος του διαδικτύου στον αθλητισμό. Το βιβλίο αυτό προσφέρει έναν πλήρη και κατανοητό οδηγό σε όσους ενδιαφέρονται για τον αθλητισμό, τη δημοσιογραφία, τα ΜΜΕ και τον πολιτισμό στις σύγχρονες εκδοχές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.