Βιβλιοθήκη - Ηλεκτρονικός Κατάλογος

Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD
Κατά: Τζάλυ, Σατ [Συγγραφέας]

Οι κώδικες της διαφήμισης : Ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία.

Συντελεστής(ές): Τέντε, Ηρώ [Μεταφραστής]
Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Σειρά: Επικοινωνία και κοινωνίαΕκδότης: Αθήνα: Καστανιώτης, 1997Περιγραφή: 247σISBN: 9600318085Θέμα(τα): Διαφήμιση | ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ-ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ | ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ-ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Βαθμολόγηση
    Μέσος όρος βαθμολόγησης: 0.0 (0 ψήφοι)
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Προσδιοριμένα υλικά Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Αμφιάλης Κύρια Συλλογή 659.1 ΤΖΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο ΒΚ13030

Βιβλιογραφία 235-244σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.